Sprawna komunikacja z Klientem to podstawa w pracy Biura Rachunkowego. Czasochłonne procedury przesyłania dokumentów, długi czas oczekiwania na udostępnienie informacji czy konieczność ręcznego tworzenia raportów to bolączki, które skutecznie potrafią utrudnić współpracę z Klientami.
Problemom tym stawia czoła enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. Jest to platforma służąca do elektronicznej komunikacji Biura Rachunkowego z Klientem – i vice versa oczywiście.
Biura Rachunkowe pracujące na oprogramowaniu enova365 mogą dzięki temu narzędziu udostępnić swoim Klientom usługę, za pomocą której zalogują się oni do swojego konta, by m.in. przesyłać i odbierać dane. Wystarczy dostęp do Internetu, by w sposób łatwy i szybki przekazywać dokumenty księgowe oraz wiadomości z biura. Co ważne – z usługi tej mogą korzystać wszyscy Klienci Biura Rachunkowego, nawet pracujący na innym systemie.
Jakie jeszcze funkcjonalności posiada enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego?
-
dostarczanie i pobieranie dokumentów w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi)
-
udostępnianie Klientowi informacji z zakresu jego działalności czy dotyczących rozliczeń podatkowych
-
tworzenie raportów do pobrania w postaci plików (PDF, DOC, XLS)
-
tworzenie zadań zleconych i powiadomień
-
gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych dokumentów
-
płatności do realizacji w bankowości elektronicznej
Dzięki temu Pulpitowi Biuro Rachunkowe może zwiększyć konkurencyjność swoich usług, poprawić jakość obsługi Klientów, usprawnić komunikację i system wymiany dokumentów, zautomatyzować udostępnianie informacji Klientowi, podnieść efektywność i poziom standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi. Zyskuje na tym zarówno Biuro Rachunkowe, jak i jego zadowoleni Klienci.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani szczegółami dotyczącymi Pulpitów w systemie enova365, dział handlowy POLKAS chętnie odpowie na wszystkie pytania. Zapraszamy do kontaktu: 12 634 05 44 lub erp@polkas.pl
]]>