Skip to main content

Wsparcie serwisowe oprogramowania enova365 świadczą specjaliści firmy POLKAS. Dotyczy ono pełnego spektrum usług – począwszy od pomocy w bieżącej pracy i usuwania usterek, poprzez modyfikacje wydruków, szkolenia i asysty, aż po usługi programistyczne polegające na pisaniu dodatków i integracji. Pomoc tego typu jeszcze tylko do końca grudnia użytkownicy enovy mogą uzyskać także u producenta, w firmie Soneta. Tylko do końca grudnia, ponieważ od 2 stycznia 2019 roku zmienią się warunki gwarancji na system enova365.

Zmian będzie kilka, jednak najważniejsze są dwie:

  • pierwsza dotyczy wspomnianej wyżej likwidacji serwisowej infolinii technicznej dla klientów Sonety,

  • druga jest nieco bardziej skomplikowana i skutkuje zmniejszeniem zakresu błędów, jakie wedle warunków gwarancji Soneta ma obowiązek usunąć w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Po tych zmianach będą to tylko takie błędy, które wpływają na dane przesyłane organom publicznym w postaci Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędów Skarbowych.

Pozostałe zmiany nie są z punktu widzenia użytkowników oprogramowania aż tak istotne, ale mimo wszystko zachęcamy do zapoznania się z nimi. Wszelkich informacji na ich temat udzielą Państwu specjaliści z POLKASU, dostępni w dni robocze od godziny 8.00 do godziny 16.00 pod numerem telefonu 012 634 05 44 oraz mailem erp@polkas.pl.

Serdecznie zapraszamy!