Skip to main content

Comarch wprowadza na rynek swoją nową usługę – rejestrację i zarządzanie czasem pracy dzięki Comarch TNA. Produkt ten pozwala nie tylko na dokładną ewidencję czasu wejść i wyjść pracowników, ale także na zarządzanie delegacjami, urlopami i nieobecnościami, grafikowanie czy określenie struktur organizacyjnych i uprawnień. Dedykowana aplikacja na telefonie pracownika i urządzenia Comarch TNA Gateway to wszystko, co jest potrzebne do sprawnego działania systemu.

Jak działa Comarch TNA? Urządzenie komunikuje się z aplikacją zainstalowana na telefonie (Android lub iOS) pracownika i rejestruje jego aktywność związaną z wejściem/wyjściem. Administrator systemu może nadać każdemu z urządzeń unikalną nazwę oraz przypisać je do poszczególnych bramek. Odpowiednia konfiguracja usługi zapewni dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb.

Urządzenie Comarch TNA Gateway działa w oparciu o technologie beacon i NFC, co zapewnia niski pobór energii i brak konieczności parowania urządzeń. Urządzenie jest gotowe do pracy od razu po jego otrzymaniu, a jego instalacja nie wymaga ingerencji w infrastrukturę budynku. Dodatkowo zostanie udostępnione rejestrowanie wejść i wyjść przy pomocy kart i breloków dla urządzenia Comarch TNA Gateway Dual Use.

Aplikacja Comarch TNA współpracująca z urządzeniem pozwala na rejestrację ruchu na bramkach i zapisywanie go z dokładnością co do sekund. Przejrzysty interfejs, możliwość zdalnego kontrolowania czasu pracy pracowników czy łatwa droga komunikacji pracownika i pracodawcy to tylko kilka z plusów tego systemu.

Nowe rozwiązanie Comarch może działać samodzielnie, w połączeniu z innymi systemami producenta (np. Comarch ERP Optima czy XL), a także – co ważne – umożliwia integrację z systemami ERP czy programami kadrowo-płacowymi innych firm. System dostępny jest w pięciu wersjach językowych – polskiej, angielskiej, francuskiej, niemieckiej i hiszpańskiej.

Jakie korzyści niesie ze sobą wdrożenie Comarch TNA?

  • Wygodną rejestracja czasu pracy

  • Eliminację papierowych list obecności

  • Czytelne raportowanie

  • Zgłaszanie delegacji

  • Proste zarządzanie urlopami

  • Usprawnienie obiegu informacji dotyczących nieobecności i czasu pracy

  • Zwiększenie efektywności pracy

Zaletą tego systemu jest także jego cena – w porównaniu z innymi systemami RCP jest niedrogi zarówno w zakupie urządzeń i licencji, jak i we wdrożeniu i późniejszym utrzymaniu. Usługa dostępna jest w abonamencie, zależnym jedynie od ilości użytkowników, bez względu na ilość urządzeń. Oczywiście Comarch zapewnia stały rozwój usługi i doskonalenie jej funkcjonalności.

Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi doradcy – zapraszamy do kontaktu: 12 64 05 44 lub erp@polkas.pl.