Skip to main content

Niemal każdy przedsiębiorca spotyka na swojej drodze kontrahenta, który nie reguluje faktur w terminie. Utrudnia to pracę firmy, zaburzając planowanie finansów i nierzadko rodzi nieprzyjemne sytuacje między kontrahentami. Jak samemu zminimalizować ryzyko takich problemów?

Warto zacząć od działań prewencyjnych – wiele niezapłaconych faktur to kwestia zwyczajnego zapomnienia o terminie w natłoku obowiązków. Wysłanie informacji o zbliżającym się terminie płatności eliminuje ten problem. Gdy kontrahent mimo to nie zapłaci faktury w terminie, kolejnym krokiem jest tzw. miękka windykacja. Zazwyczaj polega ona na wysyłaniu ponagleń do zapłaty z wszelkimi potrzebnymi danymi oraz informacją o negatywnych skutkach zwlekania z uregulowaniem należności.

By jednak nie marnować długich godzin na wysyłanie maili z powiadomieniami, warto zastanowić się nad rozwiązaniem do automatycznej, seryjnej wysyłki wiadomości. Firma Polkas proponuje Państwu autorski dodatek Polkas.Windykacja do programu enova365, który doskonale uzupełnia system zarządzania należnościami. Łatwa konfiguracja oraz możliwość wysłania wielu wiadomości jednym kliknięciem to podstawowe zalety naszego rozwiązania.

Wśród funkcjonalności Polkas.Windykacja znajdą Państwo także m.in.:

  • możliwość połączenia z większością skrzynek e-mail,

  • możliwość stworzenia indywidualnego szablonu wiadomości,

  • określenie liczby dni, po których mail zostanie ponownie wysłany,

  • wyświetlanie informacji o dacie ostatniej wysyłki w tabeli kontrahentów,

  • możliwość wyboru określonych grup adresatów.

Jeżeli chcieliby Państwo poznać wszystkie możliwości Polkas.Windykacja, chętnie przeprowadzimy dla Państwa prezentację! Wszelkich informacji udzielą nasi doradcy: 12 634 05 44 lub erp@polkas.pl. Zapraszamy do kontaktu!