Skip to main content

Jednym z głównych celów wdrożenia systemu ERP w firmie jest automatyzacja pracy. W oprogramowaniu enova365 funkcje tą pełni przede wszystkim moduł dodatkowy Harmonogram Zadań. Przy jego użyciu można między innymi na bieżąco aktualizować kursy walut, archiwizować bazę danych, wysyłać i odbierać wiadomości e-mail oraz dokumenty w formacie EDI, a nawet synchronizować stany magazynowe w sklepie internetowym.

Do końca czerwca kupując nowe lub kolejne stanowisko pracy jednego z następujących modułów enova365:

  • Księga Handlowa

  • Księga Podatkowa

  • Kadry i Płace

  • Handel

  • Faktury

  • CRM

  • EDI

  • SMS

  • e-Sklepy

  • e-mail

  • Archiwizator Azure

  • Integrator

można nabyć Harmonogram Zadań tylko za 50% jego nominalnej wartości. Promocja ta dedykowana jest dla obecnych oraz potencjalnych użytkowników oprogramowania enova365, dotyczy programu w wersji złotej i platynowej, standard i multi, nie obejmuje natomiast modelów abonamentowych, czyli ASP i chmury Microsoft Azure.

Szczegółowych informacji udzieli Państwu Dział Handlowy POLKAS, dostępny pod adresem e-mail erp@polkas.pl oraz numerami telefonów 012 634 05 44 i 668 284 072.