Jednym z głównych celów wdrożenia systemu ERP w firmie jest automatyzacja pracy. W oprogramowaniu enova365 funkcje tą pełni przede wszystkim moduł dodatkowy Harmonogram Zadań. Przy jego użyciu można między innymi na bieżąco aktualizować kursy walut, archiwizować bazę danych, wysyłać i odbierać wiadomości e-mail oraz dokumenty w formacie EDI, a nawet synchronizować stany magazynowe w sklepie internetowym.
Do końca czerwca kupując nowe lub kolejne stanowisko pracy jednego z następujących modułów enova365:
-
Księga Handlowa
-
Księga Podatkowa
-
Kadry i Płace
-
Handel
-
Faktury
-
CRM
-
EDI
-
SMS
-
e-Sklepy
-
e-mail
-
Archiwizator Azure
-
Integrator
można nabyć Harmonogram Zadań tylko za 50% jego nominalnej wartości. Promocja ta dedykowana jest dla obecnych oraz potencjalnych użytkowników oprogramowania enova365, dotyczy programu w wersji złotej i platynowej, standard i multi, nie obejmuje natomiast modelów abonamentowych, czyli ASP i chmury Microsoft Azure.
Szczegółowych informacji udzieli Państwu Dział Handlowy POLKAS, dostępny pod adresem e-mail erp@polkas.pl oraz numerami telefonów 012 634 05 44 i 668 284 072.