Skip to main content


Rozwiązania mobilne stają się nieodzownym narzędziem w procesach handlowych czy marketingowych. Ich ogromną zaletą jest elastyczność, szybkość działania i możliwość korzystania z nich z niemal każdego miejsca i o każdej porze, co przy bezpośrednim kontakcie z klientem jest niezmiernie ważne. Praca przedstawicieli handlowych czy specjalistów do spraw marketingu wymaga właśnie takich rozwiązań, odpowiadających na rosnące wymagania klientów biznesowych i ułatwiających pracę w terenie.
Jak powinna wyglądać skuteczna wizyta u klienta? Jak zwiększyć sprzedaż dzięki realizacji promocji marketingowych? Jakie korzyści niesie ze sobą zastosowanie mobilnych rozwiązań zarówno dla firmy, jak i dla kontrahenta?
Jeżeli zastanawiacie się Państwo nad takimi zagadnieniami, zapraszamy na bezpłatny webinar „Mobilna obsługa klienta biznesowego”, organizowany przez firmę Comarch, który odbędzie się w czwartek 29 czerwca. Osoby zainteresowane udziałem w tej konferencji prosimy o kontakt z działem handlowym POLKAS, który prześle link do rejestracji.
Dzięki szerokiemu wachlarzowi możliwości oraz funkcjonalnościom dostosowanym do potrzeb przedsiębiorców aplikacje mobilne Comarch pozwalają na sprawną obsługę klienta biznesowego oraz zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. Oprócz rozwiązań dla przedstawicieli handlowych czy specjalistów ds. marketingu są wśród nich narzędzia służące do zarządzania, monitorowania pracy pracowników mobilnych, obsługi magazynów, serwisu, mobilnych stanowisk sprzedaży, obiegu dokumentów czy przeprowadzania inwentaryzacji.
Jeżeli zastanawiają się Państwo nad zastosowaniem w swoich przedsiębiorstwach tych rozwiązań, POLKAS służy radą oraz pomocą w ich wdrożeniu i wsparciu technicznym. Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym – telefonicznie 12 634 05 44 lub mailowo erp@polkas.pl