Moduł CRM to moduł do zarządzania relacjami z klientem. Przeznaczony jest głównie dla firm posiadających dział handlowy. Znacznie ułatwia on pracę handlowców, umożliwiając rejestrację korespondencji, tworzenie zdarzeń i zadań dla kontrahentów, rezerwację zasobów, prowadzenie projektów i kampanii czy gromadzenie informacji dotyczących danego kontrahenta, wraz z załącznikami. Jest zatem doskonałym narzędziem dla sekretariatów, recepcji, działów marketingu i telemarketingu, obsługi klienta, help-desk czy serwisu.
Tymczasem moduł CRM programu enova365 wdrożyliśmy ostatnio w… domu pomocy społecznej. Dzięki szerokim możliwościom konfiguracyjnym i pracom programistycznym moduł CRM służy tam do planowania wyjazdów mieszkańców na wizyty lekarskie i pobyty w szpitalach. Pozwala na opracowanie harmonogramu wyjazdów z uwzględnieniem opiekunów, kierowców, samochodów, docelowych szpitali i przychodni oraz specjalistów. Program umożliwia także planowanie odległych czasowo wizyt i przekształcanie je w wyjazdy w odpowiednim terminie.
Ze względu na specyfikę takich wizyt, w programie można dodać informacje o szczególnych zaleceniach (np. o konieczności bycia na czczo czy zabrania wózka inwalidzkiego) lub o powodach, dla których wizyta nie doszła do skutku. Moduł może być częścią większej instalacji programu enova365 lub działać samodzielnie – nie wymaga integracji z systemem głównym.
Jak widać, warto wychodzić poza utarte schematy. To właśnie wyróżnia POLKAS – dzięki znajomości wielu systemów oraz zespołowi doświadczonych programistów i wdrożeniowców, znajdujemy rozwiązania tam, gdzie inni nawet ich nie szukają. Potrafimy dostosować system tak, by jak najlepiej odpowiadał nawet bardzo specyficznym potrzebom i nie boimy się nowych wyzwań – sprawdź nas!