Opis
Główne założenia integratora:
Pobieranie zamówień i tworzenie na ich podstawie dokumentów w systemie ERP oraz odsyłanie informacji o utworzonych dokumentach do serwisu. Tworzone dokumenty zdefiniowane są na podstawie konfiguracji zapisanej w bazie danych klienta.
Obsługa kartotek towarowych obejmuje:
- Aktualizacja i eksport nowych kartotek towarowych z ERP do serwisu
- Aktualizacja stanów magazynowych z ERP do serwisu (możliwa wielomagazynowość)
- Aktualizacja cen z ERP do serwisu
Cały mechanizm oparty jest o harmonogram zadań – PolkasService lub Soneta.HarmonogramZadan.
Zamówienia nie są dodawane bezpośrednio po ich utworzeniu lecz po upływie określonego interwalu.
Interwal ten jest określany dla konkretnej akcji tzn. osobno dla importu zamówień, osobno dla stanów magazynowych. Umożliwia to stosunkowo częste weryfikacje nowych zamówień.
Definiowanie tworzonych dokumentów, wysyłanych stanów oraz ogólna konfiguracja integracji jest możliwe przez udostępniona złożona konfiguracje. W przypadku braku możliwości skonfigurowania tak, aby spełnić Państwa potrzeby możliwe jest dodanie takiej konfiguracji.
Projekt jest na bieżąco rozwijany tak, aby spełnić wymagania jak największej grupy klientów.
Kompatybilny z systemem ERP: enova365, Comarch ERP Optima