Integracja z BaseLinkerem (pakiet zaawansowany)

Integrator pozwala na wymianę informacji o zamówieniach które wpłynęły do BaseLinker, sprzedaży, stanach towarowych i zrealizowanych płatnościach. Dzięki temu system ERP odwzorowuje bieżącą sytuację, pozwalając na dokładne prowadzenie niezbędnych rejestrów. Pakiet zaawansowany w porównaniu do podstawowego daje więcej możliwości integracji.

Kategoria:

Opis

Integrator pozwala na wymianę informacji o zamówieniach które wpłynęły do BaseLinker, sprzedaży, stanach towarowych i zrealizowanych płatnościach. Dzięki temu system ERP odwzorowuje bieżącą sytuację, pozwalając na dokładne prowadzenie niezbędnych rejestrów. Pakiet zaawansowany w porównaniu do podstawowego daje więcej możliwości integracji.

Główne założenia integratora:

  • Aktualizacja danych związanych z kartotekami towarowymi według ustalonego harmonogramu czasowego.
  • Towary mapowane wg kodu SKU lub EAN.
  • Aktualizacja i eksport nowych kartotek towarowych z ERP do Baselinkera.
  • Aktualizacja cen z ERP do Baselinkera.
  • Aktualizacja parametrów kartotek towarowych np. zdjęcia, opisy, wagi, atrybuty z ERP do Baselinkera.
  • Aktualizacja stanów magazynowych z ERP do Baselinkera (możliwa wielomagazynowość).
  • Import zamówień w tle według ustalonego harmonogramu czasowego.
  • Po wykryciu zamówienia w danym statusie w Baselinker integrator tworzył zadany mu dokument RO/WZ/FS/PA. Wymagane określenie statusów na których ma pracować integrator. Po poprawnym utworzeniu dokumentu w ERP integrator może przenieść zamówienie do kolejnego statusu.
  • Podczas importu zamówienia integrator może weryfikować pokrycie magazynowe dla zamówienia w ERP. W przypadku braku pokrycia zamówienie może być oznaczone wybranym statusem.
  • Możliwość anulowania określonego typu dokumentu w ERP za pomocą integratora po przesunięciu zamówienia do określonego statusu.
  • Automatyczna fiskalizacja paragonów.
  • W przypadku napotkanych problemów podczas importu zamówienie oznaczone wybranym statusem.
  • Automatyczne powiadomienia mailowe o bledach podczas importu zamówień.
  • Na potrzeby sprzedaży zagranicznej ustawianie dynamicznie stawki VAT na pozycjach w zależności od kraju – VAT OSS/WDT.
  • Wystawianie dokumentów w walucie PLN oraz obcej.
  • Wystawianie dokumentów z różna definicja lub seria.
  • Formy płatności na dokumentach mapowane według sposobu płatności w BaseLinker oraz kuriera w przypadku płatności przy odbiorze. Mapowanie form płatności 1:1 – przykład: Przelewy24(BL) -> przelew(ERP).
  • Możliwość mapowania sposobów dostawy z BL z odpowiednimi usługami dostawy w ERP.
  • W zależności od uzupełnionego pola NIP w BaseLinker, kontrahent w ERP będzie zakładany (lub wybierany jeżeli istnieje już w bazie z danym NIP) lub zostawiony nieokreślony(np. kartoteka ogólna „KLIENT BASELINKER”) z wprowadzonymi danymi na zakładce kontrahent.
  • Możliwość zakładania kontrahentów w określonej grupie kontrahentów w ERP.
  • Tworzenie wydruku FS z ERP w formacie pdf oraz odsyłka wydruku do Baselinkera pod zamówienie. Odsyłanie wydruku anglojęzycznego w przypadku kontrahenta zagranicznego.
  • Automatyczna wysyłka mailowa wydruków z fakturami/paragonami z określonej skrzynki mailowej do klienta. Treść wiadomości możliwa do skonfigurowania jako zwykły tekst lub html.
  • Pobierane numery listów przewozowych do ERP.
  • Pobieranie numerów płatności do ERP.

Kompatybilny z systemem: Comarch ERP Optima, enova365