Posiadanie oprogramowania ERP na gwarancji niesie ze sobą szereg korzyści. Najważniejsze z nich to oczywiście dostęp do ukazujących się nowych wersji programu przystosowujących go do zmian w przepisach prawa. Nowe wersje to często również nowości funkcjonalne, dodatkowe widoki czy poprawa ergonomii i płynności działania. Oprócz tego gwarancja jest niezbędna do dokonania jakichkolwiek zmian w licencji, np. dokupienia stanowisk czy modułów.
Tylko we wrześniu firma POLKAS oferuje wszystkim użytkownikom oprogramowania enova365, którym wygasła gwarancja możliwość jej odnowienia na preferencyjnych zasadach. Standardowy koszt upgradu otwartego to 30% cennikowej wartości posiadanych licencji. Tylko do 29 września dajemy Państwu możliwość odnowienia gwarancji jedynie za 20% wartości systemu. Odnowiona w ramach tej oferty gwarancja obowiązywać będzie przez kolejnych 12 miesięcy.
Biorąc pod uwagę to, że w Nowym Roku nasz rząd planuje wprowadzenie kolejnych nowelizacji prawa, między innymi w zakresie JPK warto już teraz zadbać o zgodność używanego systemu z przepisami. Preferencyjne warunki odnowienia gwarancji dotyczą wszystkich użytkowników enovy, jest to również oferta dla biur rachunkowych, jednak biura – z uwagi na charakter swej działalności – w przytłaczającej większości przypadków pracują na najnowszych wersjach systemów. Program magazynowy, program dla hurtowni czy program do fakturowania nie muszą być bezwzględnie aktualizowane do najnowszych wersji, ale już systemy księgowe czy programy kadrowe jak najbardziej tak.
O coroczne odnawianie gwarancji na program dbać muszą klienci pracujący na stacjonarnej wersji enovy – zarówno standard, jak i multi. Ci, którzy używają modelu chmurowego (sprzedaży online, CRM online, pełna księgowość online, kpir online, magazyn online itp.) mają zagwarantowaną pracę na zawsze aktualnej wersji w cenie opłacanego co miesiąc abonamentu.