enova365 CRM

Moduł dedykowany firmom bez względu na ich wielkość, czy branżę, w której działają. Wspiera procesy zarządzania kontaktami i budowania relacji z klientami.

Opis

Posiadane funkcjonalności:

  • Kontrahenci.
    Buduje bazę kontrahentów oraz umożliwia podgląd wszystkich danych na ich temat.
  • Zdarzenia i zadania.
    Historia kontaktów z klientem oraz przyszłych, planowanych działań.
  • Projekty.
    Gromadzi zadania i zdarzenia w ramach konkretnego projektu.
  • Kampanie.
    Ułatwia zarządzanie grupą projektów.
  • Zasoby.
    Wspiera zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, daje możliwość tworzenia rezerwacji we współpracy z kalendarzem.
  • Teczki.
    Wirtualne odzwierciedlenie klasycznej, papierowej teczki, do gromadzenia dowolnych danych i informacji.
  • Moje zadania.
    Zarządza zadaniami osoby oraz daje wgląd w zadania, które delegowała innym użytkownikom.
  • Korespondencja seryjna.
    Tworzy i drukuje szablony od wysyłki tradycyjnej lub elektronicznej.
  • Wizytówki.
    Ewidencja danych kontaktowych klientów i kontrahentów.
  • Opiekun kontrahenta.
    Przypisuje opiekuna do danego kontrahenta oraz umożliwia podział kontrahentów pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych.
  • Kreatory.
    Wprowadza dane do wielu miejsc jednocześnie, przy pomocy jednego formularza.
  • Załączniki.
    Umożliwia archiwizowanie dokumentów związanych z kontrahentami: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia. Załączniki mogą mieć dowolny format .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.

Korzyści:

  • tworzenie bazy klientów i kontrahentów
  • podtrzymywanie relacji z kontrahentami
  • historia kontaktów z klientami
  • dostęp do dokumentów związanych z kontrahentami
  • zarządzanie czasem i organizacja pracy
  • zlecanie zadań oraz monitoring ich realizacji
  • zarządzanie kontaktami z klientami

Rekomendowany dla:

  • Działów handlowych
  • Działów serwisu
  • Recepcji
  • Sekretariatu
  • Działów marketingu
  • Działów telemarketingu
  • Działów obsługi klienta
  • Help desk

Szczególnie polecany dla branż:

  • Handel / e-commerce
  • Usługi i B2B
  • Produkcja
  • Finanse / HR
  • Administracja publiczna
  • Bankowość / ubezpieczenia
  • Outsourcing pracowników
  • Edukacja / szkolenia
  • Logistyka i spedycja
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Utilities / użyteczność publiczna
  • Organizacje pożytku publicznego
  • Sztuka, rozrywka i media

Stanowiska:

  • Pracownik działu telemarketingu
  • Pracownik sprzedaży
  • Pracownik marketingu
  • Kierownik projektu
  • Szkoleniowiec

Biznes:

  • Zarządzanie relacjami z Klientami
  • Obsługa szkoleń
  • Działalność serwisowa
  • Działalność wypożyczalni
  • Zarządzanie projektami