Comarch IBARD

To wirtualny dysk w chmurze z funkcją automatycznego wykonywania kopii zapasowej (backup online). Powstał aby zabezpieczyć firmy przed ryzykiem utraty zgromadzonych danych. Posiada on opcję automatycznej archiwizacji plików nie tylko z systemów do zarządzania, ale również komputerów, czy telefonów.

iBard24 to dedykowana dla firmy przestrzeń dyskowa w chmurze, na której możesz bezpiecznie przechowywać swoje dane. Automatyczna archiwizacja plików jest gwarantem bezpieczeństwa danych oraz ich odzyskania w sytuacji awarii sprzętu.

Opis

Dzięki Comarch IBARD możesz archiwizować m.in. następujące kategorie danych ze swoich komputerów oraz urządzeń mobilnych:

  • cennych dokumentów
  • kontaktów
  • prezentacji
  • faktur
  • baz danych z systemu finansowo-magazynowego
  • archiwum poczty e-mail

Program daje ponadto możliwość wymiany danych pomiędzy pracownikami, pozwala im na wspólną edycję dokumentów, współdzielenie plików i katalogów oraz pozwala zarządzać uprawnieniami dla tych procesów.


5 pakietów korzyści, na których opiera się Comarch IBARD to:

1. Funkcje biznesowe:
  • Bezpieczna kopia plików i baz danych w chmurze.
  • Dostęp do danych ze wszystkich urządzeń.
  • Zarządzanie dostępem i uprawnieniami.
2. Współpraca w chmurze:
  • Współdzielenie plików ze współpracownikami.
  • Możliwość pracy grupy osób na tych samych plikach.
  • Udostępnianie danych za pośrednictwem Internetu.
3. Bezpieczeństwo:
  • Szyfrowane połączenie.
  • Lokalne szyfrowanie danych.
  • Przechowywanie danych w Polsce.
4. Mobilność:
  • Całodobowy dostęp do plików i danych.
  • Automatyczne kopie bezpieczeństwa z urządzeń mobilnych.
  • Szybkie i proste udostępnianie plików z urządzeń mobilnych.
5. Intuicyjność i automatyzacja:
  • Automatyczny backup z funkcją „Ustaw i zapomnij”.
  • Backup plików w czasie pracy.
  • Powiadomienia e-mail/sms o statusie backupu.