Aby aktywować zakupione oprogramowanie Sage Symfonia należy przejść przez kilka kroków podstawowej procedury rejestracyjnej.
Procedura aktywacji programu Symfonia zależy bezpośrednio od metody zakupu oprogramowania. Możliwe są dwie formy zakupu systemu:
- Bezpośrednio w Sage
- u Autoryzowanego Partnera Sage
Początek procesu jest taki sam dla obydwu przypadków, należy z wstążki programu wybrać zakładkę „Aktywacja” a w niej „Zgłoszenie danych firmy”. Uzupełniamy konieczne dane. Wygenerowany formularz aktywacyjny w formacie .XML, który przesyłamy mailem na adres rejestracja@symfonia.pl.
Przykładowy formularz rejestracji:
Jeżeli program zakupiliśmy w Sage, po rejestracji danych naszej firmy w systemie producent potwierdzi realizację płatności i po jej pozytywnym wyniku prześle na podany w czasie rejestracji adres mailowy wiadomości zawierającą dane aktywacyjne.
W wypadku w którym Symfonię kupiliśmy u Autoryzowanego Partnera Sage (na przykład w firmie Polkas) dane aktywacyjne trafia na adres mailowy partnera, który przekaże je Państwu.
Po otrzymaniu danych aktywacji należy w zakładce „Aktywacja” wybrać pole „Aktywacja danych firmy”. W oknie formularza należy wpisać kod aktywacji i zatwierdzić.
Przykładowe okno aktywacji:
Należy pamiętać, że kod aktywacji jest jednorazowy, oraz przypisany do numery seryjnego programu i NIP posiadacza. Jeżeli którakolwiek z tych danych się zmieni należy ponownie wykonać procedurę rejestracji. Mamy na to 30 dni od momentu wprowadzenia zmian.
WAŻNE!
Jeżeli do zmiany danych dojdzie w czasie miedzy zgłoszeniem rejestracyjnym, a aktywacją, przesłany kod aktywacji nie zadziała. Należy niezwłocznie powtórzyć rejestrację używając poprawnych danych.
W razie pojawienia się problemów z rejestracją należy się skontaktować ze swoim opiekunem lub infolinią techniczną Sage.