Opis
Integrator pozwala na wymianę informacji o zamówieniach które wpłynęły do BaseLinker, sprzedaży, stanach towarowych i zrealizowanych płatnościach. Dzięki temu system ERP odwzorowuje bieżącą sytuację, pozwalając na dokładne prowadzenie niezbędnych rejestrów.
Główne założenia integratora:
- Aktualizacja danych związanych z kartotekami towarowymi według ustalonego harmonogramu czasowego.
- Towary mapowane wg kodu SKU lub EAN.
- Eksport nowych kartotek towarowych z ERP do Baselinkera.
- Aktualizacja wybranej ceny z ERP do Baselinkera.
- Aktualizacja stanów magazynowych z ERP do Baselinkera (jeden magazyn).
- Import zamówień w tle według ustalonego harmonogramu czasowego.
- Po wykryciu zamówienia w danym statusie w Baselinker integrator tworzył zadany mu jeden dokument np. RO/WZ/FS/PA w ERP. Wymagane określenie statusów na których ma pracować integrator. Po poprawnym utworzeniu dokumentu w ERP integrator może przenieść zamówienie do kolejnego statusu.
- W przypadku napotkanych problemów podczas importu zamówienie oznaczone wybranym statusem.
- Wystawianie dokumentów w walucie PLN oraz obcej.
- Wystawianie dokumentów z różna definicja lub seria.
- Formy płatności na dokumentach mapowane według sposobu płatności w BaseLinker oraz kuriera w przypadku płatności przy odbiorze. Mapowanie form płatności 1:1 – przykład: Przelewy24(BL) -> przelew(ERP).
- Możliwość mapowania sposobów dostawy z BL z odpowiednimi usługami dostawy w ERP.
- W zależności od uzupełnionego pola NIP w BaseLinker, kontrahent w ERP będzie zakładany (lub wybierany jeżeli istnieje już w bazie z danym NIP) lub zostawiony nieokreślony(np. kartoteka ogólna „KLIENT BASELINKER”) z wprowadzonymi danymi na zakładce kontrahent.
- Tworzenie wydruku FS/PA z ERP w formacie pdf oraz odsyłka wydruku do Baselinkera. Odsyłanie wydruku anglojęzycznego w przypadku kontrahenta zagranicznego.
Kompatybilny z systemami: Comarch ERP Optima, enova365