W dzisiejszym świecie by firma odniosła sukces nie wystarczy już świetny produkt bądź usługa. Liderzy w swoich branżach stawiają przede wszystkim na pozytywne i profesjonalne budowanie relacji z klientami. Klient w dzisiejszych czasach wymaga indywidualnego podejścia. Stawia to przed przedstawicielami firmy szereg nowych wyzwań, konieczność otwartości i zrozumienia potrzeb klienta. I tutaj na przeciw tym wyzwaniom wychodzi system CRM.
Oprogramowanie CRM dają możliwość kompleksowego zarządzania wszystkimi aspektami relacji z klientem – od momentu pozyskania aż do bieżącej obsługi.
Jakie są kluczowe funkcjonalności systemu?
1. Tworzenie bazy danych klientów,
2. Planowanie zadań oraz ich monitoring,
3. Możliwość bezpośredniej komunikacji między przedstawicielami przedsiębiorstwa a klientami,
4. Kontrolę nad obsługą procesów sprzedażowych,
5. Dostęp z każdego miejsca na Ziemi (możliwości w pracy zdalnej).
Czy CRM jest dla każdego?
System CRM jest konfigurowany według indywidualnych potrzeb klienta. Optymalne rozwiązane znajdą tu duże firmy jak i mniejsi przedsiębiorcy. Na pierwszym etapie prowadzimy analizę potrzeb oraz sposobu działania firmy. Następnie system zostaje dostosowany tak by był maksymalnie efektywny.
Po więcej informacji zapraszamy do firmy Polkas +48 12 634 05 44, erp@polkas.pl