Skip to main content

System enova to nowoczesne i w pełni zintegrowane rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem. Jego modułowa budowa umożliwia wykorzystanie tylko potrzebnych funkcjonalności a także wprowadzenie własnych modyfikacji.

Jakie są możliwości tego rozwiązania?

Rozwiązanie umożliwia prowadzenie księgowości, płac, kadr, ewidencji środków trwałych, fakturowanie, prowadzenie magazynów, obsługę procesów w zakresie systemu CRM, przepływu dokumentów,  zleceń serwisowych, obsługi szkoleń, konferencji i innych procesów zachodzących w firmie. Rozwiązanie to dedykowane jest zarówno do firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.
Księgowość w systemie enova jest dostępna w trzech wersjach tak, aby użytkownik miał możliwość dostosowania parametrów programu do swoich potrzeb.

Trzy kolory- trzy funkcje…  

Trzy kolory i trzy odmiany funkcjonalne to niewątpliwie zaleta tego rozwiązania. W związku z tym Enova rozwija się wraz z potrzebami i rosnącymi wymaganiami Klienta. Zamiast wymiany oprogramowania wystarczy jedynie rozszerzenie jego funkcjonalności.

  • wersja srebrna – dedykowana głównie dla mikro i małych firm, gdyż posiada typowe najistotniejsze funkcje. Wersja ta posiada prosty i intuicyjny mechanizm raportowy a zaproponowane przez producenta możliwości tego pakietu są wystarczające do obsługi podatkowo-finansowej  podatników. Księgowość w wersji srebrnej ma funkcjonalność Książki przychodów i rozchodów oraz Ewidencji ryczałtowej).
  • wersja złota –  dedykowana głównie do małych i średnich firm, w których księgowość jest prowadzona w oparciu o plan kont. W porównaniu do wersji srebrnej, pakiet ten cechuje wielozadaniowość. Moduły obsługujące zarówno proces sprzedaży jak i kadry i płace zostały wzbogacone o nowe funkcjonalności. Aby móc samodzielnie rozszerzać możliwości wersji złotej, system posiada mechanizm definiowania dodatkowych pól (cech), które  mogą zostać wykorzystane do tworzenia raportów, analiz i w prezentacji danych. Księgowość w wersji złotej jest oparta o Księgę Handlową.
  • wersja platynowa – dedykowana do średnich i dużych przedsiębiorstw, gdyż posiada nieograniczone możliwości rozbudowy a tym samym jest w stanie zaspokoić największe wymagania Klienta. Wersja platynowa obsługuje wielozadaniowość i wielofirmowość. Głównym atutem tego pakietu jest  możliwość  modyfikowania edytowanych danych (dopisywanie formatek czy nowych funkcji). Narzędziem do zarządzania obiektami systemu enova jest API- biblioteka klas. NET. API umożliwia również współpracę z innymi aplikacjami. Wersja platynowa to rozszerzona funkcjonalność i rozbudowane możliwości wersji złotej.

Każda z dostępnych wersji systemu enova umożliwia kompleksowe prowadzenie księgowości a szerokie możliwości konfiguracji gwarantują, że rozwiązanie to jest „otwarte” na każdą sugestię użytkownika. enova to doskonałe narzędzie informatyczne zapewniające pełne wsparcie zarówno w zarządzaniu przedsiębiorstwem jak i w prowadzeniu księgowości.