Skip to main content

Sprzedaż w internecie jest dla wielu firm jednym z podstawowych źródeł dochodu. Branża e-commerce jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się. Sposobów sprzedaży w internecie jest co nie miara – od portali aukcyjnych typu Allegro czy e-Bay, poprzez sprzedaż B2B za pomocą Pulpitów Kontrahenta, aż do sprzedaży B2C w ramach własnego sklepu internetowego.

Firma Comarch oddaje do dyspozycji swoich klientów dwa narzędzia e-commerce. Jednym z nich jest platforma wszystko.pl, która umożliwia sprzedaż w internecie wszystkim firmom, które posiadają jeden z systemów Comarchu (np. Comarch ERP Optimę czy Comarch ERP XLa). Warunkiem jest posiadanie programu na gwarancji.

Drugie narzędzie jest o wiele bardziej rozbudowane. Jest to platforma e-Sklep, oferowana w trzech wariantach:

  • e-Sklep Standard

  • e-Sklep Enterprise

  • e-Sklep B2B

Poszczególne wersje e-Sklepów różnią się funkcjonalnościami i oczywiście ceną. Nawet jednak najdroższy wariant jest zdecydowanie tańszy niż zbudowanie własnego sklepu internetowego od podstaw na którejś z platform e-commercowych (np. Magento, Shoper, IAI, Presta Shop etc.). Daje też mniejsze możliwości, jednak jeżeli ktoś nie ma wygórowanych wymagań lub jest to dopiero początek działalności, jest to rozwiązanie idealne.

Szczególnie teraz, ponieważ tylko do 20 września trwa promocja, dzięki której można przejść na wyższą wersję e-Sklepu z 20% rabatem na pierwszych 12 miesięcy korzystania z usługi.