Kolejne rozwiązanie Comarch – tym razem dedykowane Biurom Rachunkowym i ich Klientom – pojawia się na rynku. Jest to nowa aplikacja do komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym, przygotowana we współpracy z księgowymi, którzy brali udział w tegorocznym seminarium i zeszłorocznej Radzie Programowej Biur Rachunkowych.
Aplikacja jest skierowana do najmniejszych przedsiębiorców, którzy wystawiają do 5 faktur sprzedaży w ciągu miesiąca. W nowym narzędziu Comarch można wystawiać faktury, a także dodawać dokumenty kosztowe za pośrednictwem Comarch OCR (10 stron miesięcznie jest bezpłatne, zawsze można wykupić większą ilość). Oprócz rejestrowania dokumentów, aplikacja oferuje także funkcjonalność komunikacji między Klientem a Biurem Rachunkowym, które go obsługuje. Klient może przesłać dokumenty z aplikacji prosto do Biura, a Biuro korzystające z modułu księgowego Comarch ERP Optima może wysyłać Klientowi informacje np. o aktualnych składkach ZUS, podatku VAT czy PIT oraz faktury za usługi księgowe.
Aplikacja w wersji BETA jest dostępna pod nazwą Comarch Moje BR – Klienci mogą ją pobrać i korzystać z jej funkcjonalności. Wszelkie uwagi dotyczące jej działania posłużą Producentowi do udoskonalenia i rozwoju tego narzędzia.