Skip to main content

Wiodący producent systemów klasy ERP na polskim rynku, firma Comarch, rozpoczęła kilka dni temu nową kampanię reklamową pod hasłem Comarch ERP 4.0. Nawiązuje ono do wywodzącego się z Niemiec hasła „Industrie 4.0” oznaczającego „przedsiębiorstwo inteligentne”, czyli nowoczesne, maksymalnie zautomatyzowane, mobilne i wykorzystujące potencjał cloud computingu.

W ramach kampanii wyemitowane zostaną telewizyjne spoty reklamowe zarówno w stacjach głównych (TVN, Polsat, TVP), jak i tematycznych (TVN 24, TVP Sport, Canal+ Sport, Eurosport 1, Discovery, National Geographic, BBC lifestyle i innych). Ma to na celu z jednej strony dotarcie do osób decyzyjnych pracujących na różnych szczeblach przedsiębiorstwa, z drugiej budowanie marki i wizerunku Comarch jak producenta będące zawsze dwa kroki przed konkurencją, umożliwiającego wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii.

Kampania ERP 4.0 zbiegła się w czasie z 20-leciem istnienia na rynku flagowego systemu firmy Comarch – Comarch ERP XL. Rozwiązanie to dedykowane w dużej mierze dla firm produkcyjnych ma pomóc im w dołączeniu do idei Przemysłu 4.0. Celem zapoznania przedsiębiorców już korzystających z XLa z jego możliwościami, a także zachęcenia potencjalnych klientów do jego wdrożenia firma Comarch przeprowadziła w połowie maja spotkania biznesowe dla przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego w trzech miastach w Polsce.

Jeżeli macie Państwo po nich jakieś pytania lub nie braliście w nich udziału, ale chcecie dowiedzieć się więcej na temat ERP 4.0 ze szczególnym naciskiem na zagadnienia produkcyjne, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami do spraw oprogramowania ERP.

https://www.youtube.com/watch?v=ScI50jY5muA