enova365 Opis Analityczny-Aktywacja

Moduł dodaje tzw. opis kontrolingowy na dokumentach handlowych, magazynowych, kadrowych oraz innych. Może on mieć rozmaitą formę, jak chociażby:kwota, ilość, czas, data i godzina, numery lub opis. Moduł pozwala generować odrębne opisy kontrolingowe dla poszczególnych rodzajów dokumentów.

Opis

Posiadane funkcjonalności:

  • Pozwala na opisywanie dokumentów przez pracowników, bez konieczności udostępniania im pełnej księgowości.
  • Ułatwia procesy: analizy przychodów i kosztów, analizy kosztów funkcjonowania firmy, kontroli realizacji umów z kontrahentami, gospodarowania środkami finansowymi.

Korzyści:

  • definiowanie kosztów rodzajowych oraz miejsc powstawania kosztów
  • grupowanie zadań w zdefiniowane obszary tematyczne
  • dynamiczne księgowania
  • eksport danych do programów MS Word i Excel

Rekomendowany dla:

  • Pracowników, którzy zajmują się kwalifikowaniem kosztów, a nie potrzebują dostępu do pełnej księgowości
  • Pracowników kwalifikujących dokumenty na potrzeby budżetowania projektów

Szczególnie polecany dla branż:

  • Handel / e-commerce
  • Usługi i B2B
  • Produkcja
  • Finanse / HR
  • Administracja publiczna
  • Bankowość / ubezpieczenia
  • Outsourcing pracowników
  • Edukacja / szkolenia
  • Logistyka i spedycja
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Utilities / użyteczność publiczna
  • Organizacje pożytku publicznego
  • Sztuka, rozrywka i media

Stanowiska:

  • Magazynier
  • Fakturzysta
  • Szkoleniowiec
  • Pracownik produkcji
  • Pracownik sprzedaży

Biznes:

  • Finanse i księgowość
  • Sprzedaż i zaopatrzenie
  • Zarządzanie projektami
  • Analizy i raportowanie