Comarch Mobilny Sprzedawca jest jedną z pierwszych na polskim rynku aplikacji SFA (Sales Force Automation) pracującą na platformie Android. Rozwiązanie dedykowane jest dla mobilnych przedstawicieli handlowych. Aplikacja jest w pełni zintegrowana z systemami ERP(Enterprise resource planning) firmy Comarch: CDN Optima, CDN XL, CDN Altum.
Nowoczesna aplikacja usprawnia pracę handlowców przebywających poza biurem w następującym zakresie:
- składania zamówień przez przedstawiciela handlowego bezpośrednio w siedzibie Klienta oraz przesyłanie ich do centrali
- wystawiania i drukowania faktur i przyjmowania gotówki za towar bezpośrednio u Klienta,
- wgląd w historię współpracy z klientem np. handlowiec może sprawdzić czy firma zalega z płatnościami
- przeglądanie i filtrowanie dużej ilości danych zgromadzonych w bazie,
- planowania dnia pracy poprzez ustalanie w systemie zadań do wykonania,
- raportowania bezpośrednio do siedziby firmy,
- szybki dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, rabatów i stanów magazynowych.
Korzyści biznesowe dla firmy pracującej na aplikacji Mobilny Sprzedawca:
- zwiększenie wydajności pracy działu handlowego (optymalizacja),
- ograniczenie kosztów związanych ze sprzedażą i logistyką,
- skrócenie czasu obsługi klienta,
- wzrost sprzedaży i jakości obsługi klientów,
- szybki dostęp do potrzebnych informacji dla handlowców pracujących w terenie,
- usprawnienie obiegu informacji w firmie,
- szybkie podejmowanie decyzji,
- eliminacja błędów w obiegu dokumentów.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym pod następującym numerem telefonu: 12 634 05 44