Wielu spośród naszych klientów pracujących na oprogramowaniu Comarch zdecydowało się na korzystanie z niego w modelu usługowym, czyli w tak ostatnio popularnej i modnej chmurze obliczeniowej. Z uwagi na panujące na rynku trendy ilość użytkowników chmury gwałtownie rośnie.
W trosce o możliwie najwyższą jakość świadczonych usług firma Comarch w ostatni piątek od godziny 22:00 przeprowadziła prace konserwacyjno – serwisowe oraz rozbudowę swojej serwerowni. Ich celem było przede wszystkim podniesienie jakości i szybkości pracy na oprogramowaniu, a co za tym idzie, komfort i wygoda użytkowników. Prace zakończyły się o godzinie 4:00 rano w sobotę, czyli w całości przeprowadzone zostały w nocy, aby do minimum zmniejszyć ewentualne niedogodności użytkowników, wynikające z niemożności zalogowania się do programu.
Powyższe przejściowe problemy dotyczyły użytkowników systemu Comarch ERP Optima w modelu Software as a Service (w chmurze), oprócz tego Comarch ERP e-Sklep, a także galerii handlowej wszystko.pl, będącej coraz silniejszą konkurencją w stosunku do portalu allegro.pl.
W imieniu firmy Comarch zaznaczamy, że powyższe prace miały na celu podniesienie jakości Państwa pracy – teraz i w przyszłości.
Mimo tego, również w imieniu producenta przepraszamy za ewentualne niedogodności, jeżeli takowe były Państwa udziałem.