PC-POS Premium to rozwiązanie firmy Insoft przeznaczone do obsługi systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi PC POS 7. Jego zadaniem jest nadzór oraz komunikacja zarówno nad kasami jak i kasjerami, możliwość rozliczania zmian kasjerów, pośrednictwo w wymianie danych pomiędzy programem magazynowym a kasami.
Podstawowe cechy programu PC POS -Premium to:
- współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi, klawiatury programowalne),
- praca w środowisku Windows lub Linux,
- przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika, dostosowany także do pracy na terminalach dotykowych,
- bezpieczeństwo pracy i danych poprzez zastosowanie lokalnej bazy danych i synchronizacji danych z bazą zdalną,
- interfejs adaptowalny do różnych wymagań użytkowników, np. związanych z branżą.
PC-POS Premium składa się z:
- kas PC- POS 7- oprogramowania przeznaczonego dla stanowisk, które pracują w środowisku MS Windows lub Linux,
- POS Admin- programu administracyjnego, który jest dedykowany do zarzadzania komunikacją z kasami,
- Server-BackOffice – serwer wymiany danych, umożliwiający komunikację POSAdmin z PC Market 7.