Nowoczesne rozwiązania udostępniane w chmurze od kilku lat stają się coraz bardziej popularne i zyskują coraz szerszą rzeszę zwolenników. Chcąc jeszcze bardziej wypromować i wykorzystać ten trend Comarch rozpoczyna właśnie szeroko zakrojoną akcję promocyjną swoich rozwiązań chmurowych, która obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet (Youtube, Facebook, Google).
Celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na aspekt ekonomiczny chmury (brak wysokich kosztów początkowych, bieżących związanych z utrzymaniem infrastruktury oraz prądu), a także gwarancja zgodności z przepisami prawa (program aktualizuje się „sam”, bez wiedzy i ingerencji użytkownika).
Firma Comarch od dłuższego już czasu stawia na rozwiązania chmurowe, udostępniając nowe aplikacje dostępne wyłącznie w modelu usługowym. Jako przykłady wymienić można tutaj Comarch OCR, iBard24 czy Comarch TNA.
Kampania potrwa do 31 stycznia 2020 i jej celem oprócz zwiększenia sprzedaży jest podniesienie świadomości użytkowników i zwrócenie uwagi na to, że rozwiązania cloud computing są relatywnie tanie, bezpieczne i wygodne.